عملکرد میهمان‌سرای حضرت رضا(ع) نظرسنجی شد تاریخ بارگذاری : 1396/11/3 سه‌شنبه

عملکرد میهمان‌سرای حضرت رضا(ع) نظرسنجی شد

در نظرسنجي عملكرد میهمان‌سراهاي آستان قدس رضوي که به همت اداره ارتباطات مردمی صورت گرفت، عملکرد میهمان‌سراها در خدمات دهی به میهمانان مطلوب ارزیابی شد.
 
به گزارش پرتال اماکن متبرکه وامور زائرین وبه نقل از آستان نیوز، در این نظرسنجی که عملکرد میهمان‌سرای قدیم و جدید آستان قدس رضوی بررسی شد، نظر شماری از خدام و زائران حرم مطهر رضوی مورد ارزیابی قرار گرفت.
يافته هاي اين نظرسنجي در سه سطح میهمانسراي قديم، میهمانسراي جديد و مقايسه میهمانسراهاي قديم و جديد جمع بندي شده و بررسي كلي نتايج حاکی از این است كه با وجود بالا رفتن حجم خدمات دهي عملكرد نيروي انساني در میهمانسرا از عوامل توزيع كننده دعوتنامه، ورودي میهمانسراها و ميزبانان داخل میهمانسراها مطلوب بوده است و همچنين نظافت سالن ها و وسايل مربوطه نيز مطلوب عنوان شده است.
در بررسی كيفيت غذاهای مورد سنجش نیز عملكرد این مجموعه در خدمات دهي به میهمانان میهمانسرا مطلوب عنوان شد و اكثريت زائران با ساده‌تر شده غذاها و افزايش ميهمانان موافق بودند و اكثريت خدام با جداسازي ميهمانسراي خدام از زوار موافقت و اكثريت زوار با اين تغيير مخالفت کرده‌اند.
تعداد بازديد: 136
 
امتیاز دهی